dimecres, 19 de desembre del 2012

L'aplicació de les TIC i les TAC a l'aula

Segons el professor de GITIC, l'aplicació de la TECNOLOGIA a la dècada dels 70a. La idea es va pensar a partir de quatre basants:

El model instructiu: L'ordinador substitueix el mestre. Per tant, es va pensar posar-los a l’aulaola.

El model del Constructivisme, en què faig una cosa, i l’ordinador mostra la idea o explicació que m’imagino. Es podria dir: L’ordinador com a mestre de l’’alumne.

Experimentació, l’ordinador com el laboratori: La màquina simula cicles de la natura, parts històriques, etc. D’aquesta manera descobreix què passa si no segueix el procediment.


Considerar l’ordinador com a eina d'aprenentatge significa que l’alumne pot crear fitxers, vídeos, blocs... des del món digital.
El professor ens ha ensenyat la ZonaClic, una pàgina web la qual es troba diverses activitats de TIC per l'educació dels infants.

Després de l'explicació de la introducció de les tecnologies en l'educació,el professor ens ha proposat fer una activitat per parelles en què havíem d'aplicar un joc, amb intenció educativa, d'una pàgina web. La meva parella ha estat la Blau.

La nostra activitat proposada ha estat el joc Super circuit del Club Super 3.

Adjunto totes les propostes (La diapositiva 27 és la que la Blau i jo varem treballar):

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada